1. А тому, залишивши початкове учення Христове, поспішімо до досконалости; і не будемо знову закладати підвалини відвернення од мертвих справ і віри в Бога,
 2. Навчання про хрещення, про покладання рук, про воскресіння мертвих і про суд вічний.
 3. І це вчинимо, якщо Бог дозволить.
 4. Бо не можна тих, що одного разу стали зрячими і спізнали дару небесного та були вчинені співучасниками Духа Святого,
 5. І спожили добре Боже Слово і сили майбутнього віку,
 6. І відпали, знову оновлювати каяттям, коли вони знову розпинають у собі Сина Божого і зневажають Його.
 7. Земля, що неодноразово п'є дощ, котрий часто падає на неї, і вирощує злак, який корисний тим, для котрих вирощується, дістає благословення від Бога;
 8. А та, що приносить терня і будяччя, - не придатна і близько до прокляття, котрого кінець - спалення.
 9. А втім, про вас, улюблені, ми маємо надію, що ви у кращому стані і тримаєтеся порятунку, хоч і кажемо отак.
 10. Бо не є неправедний Бог, щоб забув справу вашу і працю любови, котру виявили ви у ймення Його, послуживши і служачи святим.
 11. А тому бажаємо також, щоб кожний з вас, для цілковитої певности в надії, виявив таку саму ревність до кінця;
 12. Щоб ви не зледащіли, але наслідували тих, котрі вірою і довготерпінням успадковують обітниці.
 13. Бог, даючи обітниці Авраамові, оскільки не міг ніким вищим присягнутися, присягався Сам Собою,
 14. Кажучи: Істинно, благословляючи, благословлю тебе і, розмножуючи, розмножу тебе.
 15. Отож, Авраам довго терпів і одержав обіцяне.
 16. Люди присягаються горішнім і присяга на підтвердження закінчує всіляку суперечку в них.
 17. А тому й Бог, бажаючи показати якомога величніше спадкоємцям обітниці непохитність Своєї волі, підтвердив присягою,
 18. Щоб у двох непорушних речах, в котрих неможливо Богові сказати неправду, тверду втіху ми мали, поспішили взятися за надію, передніше залишену для нас.
 19. Котра для душі є, неначе якір безпечний і міцний, і входить у внутрішнє за завісу,
 20. Куди предтечею1 за нас увійшов Ісус, ставши Першосвящеником навіки за чином Мелхиседека.